Išieškojimas iš juridinių asmenų

Kam turiu mokėti susidariusį įsiskolinimą: kreditoriui ar Lindorff, kodėl?
Kreditorius suteikė Lindorff įgaliojimą surinkti įmokas į specialią klientų lėšų sąskaitą, todėl apmokėti galite tiesiogiai Lindorff, kuris administruoja Jūsų įsiskolinimą. Tačiau tai neatima iš Jūsų teisės mokėti ir tiesiogiai kreditoriui.
Kaip galima sumokėti skolą, jei nėra galimybės visą sumą iš karto sumokėti?
Jeigu nėra galimybės sumokėti visos skolos iš karto, Jums gali būti pasiūlyta skolą sumokėti dalimis pateikiant pageidaujamą mokėjimo grafiką, Dažniausiai mes iš anksto žinome kreditorių nuomonę dėl atsiskaitymo terminų ir įmokų dydžių, o jei tokios informacijos neturime, susisieksime ir išsiaiškinę Jus informuosime. Jei pageidautumėte ilgesnių atsiskaitymo terminų, Jums gali būti pasiūlyta išduoti vekselį.
Norėčiau skolą grąžinti prekėmis arba paslaugomis. Kur kreiptis?
Tokiu atveju reiktų kreiptis į kreditorių tiesiogiai. Priklausomai nuo Jūsų ir kreditoriaus bendradarbiavimo sutarties, kreditorius gali ir nesutikti priimti atsiskaitymą natūra. Apie savo ketinimus ir susitarimus su kreditoriumi būtinai informuokite Lindorff.
Ar kreditorius išrašys sąskaita delspinigiams, kitoms išlaidoms?
Apmokėjus delspinigius ar kitas su skolos išieškojimu susijusias kreditoriaus išlaidas, skolininko įmonė gali kreiptis į kreditorių dėl sąskaitos gavimo. Tačiau sąskaita paprastai nėra delspinigių mokėjimo pagrindas – pareiga juos mokėti kyla iš tarpusavio susitarimo ir teisės aktų reikalavimų.
Kokios įmonei galimos pasekmės, jei skola nebus sumokėta?
Jei skola ikiteisminio išieškojimo metu lieka nesumokėta, dažniausiai skolos išieškojimas tęsiamas siekiant skolos priteisimo ir tolesnio jos išieškojimo per antstolius.
Mano klientai vėluoja su atsiskaitymais. Ar galiu kreiptis į Lindorff ir prašyti pagalbos išieškant skolas?
Taip, susisiekite su pardavimų skyriaus darbuotojais telefonu +370 5 204 56 14, +370 5 204 56 05 arba rašykite el. paštu sales.lt@lindorff.com.